Träning

Har underbar träningsvärk i magen. Sådär så man knappt kan röra sig. Gillart!

Denna veckan har jag varit duktig hittills. CXwork i måndags, med femkilosvikten istället för 2,5, det kändes i magen vill jag lova! Och arslet. Bra det. Tio min cykling hann jag med innan också.

Igår ridning på underbar häst i cirka en timme (fast bara 45 min intensivt dåå) och sen blir det ridning igen. Har också varit ute på PW med hunden idag. Jävlar vad jag pinnade på. Joppe orkade inte ens gå framför och dra som han alltid gör annars. Förutom när något luktade jättegott då, fast då var det mest åt sidan. Promenad som annars brukar ta iallafall 50 min tog 30 min nu istället. Hunden blev blöt.

Tänkte nog dra till gymmet imorn också. Sen får det nog bli vila på fredag (eller något mitt på dagen) för eftermiddag och kväll går till klassen och middag och jag vet inte vad ;) lördag blir det att gå på vernissage på Konstgruvan så hinner nog inte träna något då. Kanske kan cykla dit? Söndag är det vedklyvning i Väse. Mina starka armar kommer nog bra till användning där!

Tänk om jag kunde vara lika disciplinerad med träningen annars också, vilken kropp jag skulle få! ... eller, kanske inte.

Åter till årsredovisningar av kommuner.

Pusshejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0