Kossor på bete!

Hallå hej!
Idag har jag varit effektiv. Ganska iallafall. Varit på kosläpp ute i Väse, kossorna var så söta när dom kom ut och skuttade, visserligen blev dom väldigt ställda med alla folk som stod där men släppte loss efter ett tag. Vissa vågade inte gå ut, och vissa vände nästan i dörren :p
Sen har vi tvättat, och jag har samlat ihop alla kläder jag ska skänka till barnhem i Polen. Har handlat också, och nu sitter jag och väntar på att mina muffins ska svalna så jag kan ha på frosting. Får se hur det blir. Nån gång ska ju vara den första för allt, så även med cupcakes!
Borde plugga. Men vill inte och orkar inte. Får se om jag blir klar med kommunskiten innan vi drar iväg. Fattar inte vad jag ska göra. Det suuuger. Har skrivit lite iallafall. Ska väl sitta lite på måndag också. Lättare att plugga när man är själv. Håller på att få psykbryt när Magnus spelar. Ett jävla frenetiskt klickande på mushelvetet, blir stressad som fan..
Var för övrigt på bio igår, The dictator. Mycket bra! Skrattade som fan!
Men lite bilder på kossorna då! Tog hur många som helst så blir väl några:p
Nu blir det frostingsdags!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0