Hejhejhej

Här sitter jag och äter frukost. Är uppe tidigt som sjutton idag. Eller ja, vaknade tidigt av Magnus klocka. Eller mobil kanske.. Gick upp fem över sju. Börjar halv elva. Ska fixa det sista här, typ sista packningen och dammsuga och vattna blommorna. Och tvätta håret. Sen skola som sagt, sen hem, snabbt byta om, sen Stockholm.
Seeeeen bär det av imorn :D Känns fortfarande rätt overkligt. Hoppas inte planet störtar. Förövrigt kollade Magnus hur planet såg ut och typ vad folk tyckte om det. Tydligen det mest obekväma man kan åka med. Fast riktigt så illa tror jag inte att det är.. Får väl gå mycket så man inte får träsmak då. Fast jag ska läsa. Köpt Mari Jungstedts nya bok. Hennes böcker blir bara tunnare och tunnare... Så ska väl hinna läsa ut den. Om jag inte har migrän då. Eller om det är jättebrafilmer.
Nu ska jag speeda upp lite här så jag kanske hinner skriva lite hemtenta innan skolan också! Blir nog ingen mer blogg innan vi åker, så ha det så bra Sverige!
Puss!

Kommentarer
Postat av: K

ha de så bra i USA!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

2012-05-24 @ 09:19:17
URL: http://nerunderstolen.blogg.se/
Postat av: Johannah!

Ha det BÄST! :D



När du kommer hem vill jag leka! :D

Puss!

2012-05-24 @ 21:47:10
URL: http://johannahmgsteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0