Förvirrad tisdag

Jaha, sedär, fick några timmar till att skriva på min inlämning innan skolan. Så går det när man inte har koll på schemat och tror man börjar kvart över tio istället för kvart över ett. Kanske till och med kan bli klar?? Eller iallafall halvvägs, vi ska inte överdriva!
Tur att det kommit lite nya pojkband, mitt pojkbandhjärta smälter! Okej, kanske inte riktigt. Men jag tycker faktiskt att den här låten är bra. Inte lika bra som BSB eller Westlife kanske men, ändå ;)
Sen var det någon jättebra låt på knr igår när jag drog till gymmet, hårdrock eller vad det är på måndagar.. kände igen tjejens röst jättemycket men kunde verkligen inte placera låten eller gruppen.. Inget sa dom efter heller. Ledsen.
Ska.skriva.nu.inga.ursäkter.godtas.
Ska bara sätta på mig ett par byxor så jag inte bränner huden av mig på benen. Galet varm laptop.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0