Dödad arm och ingen hemtenta

Första dagen på typ två veckor som jag inte har ont i huvudet på, gööötttt!
Men har bajsont i armen istället. Fast bättre det. Det är okej i böjt läge. 90 grader helst. Rakt går inte. Gjorde nog något när jag tränade i torsdags. Fast kände typ inget förens igår. Bara träningsvärk. Lite värre än vanligt men inte så jag inte kunde sträcka på den liksom.
Igår var vi ju och klöv ved hela dagen i Väse, så det spädde väl på lite. Bar ju på något hela tiden, även om det inte var speciellt tungt liksom. Men får hoppas det är bättre imorn. Måste rida, eftersom jag är borta två ggr när jag är i USA. Förövrigt blir det ingen hemtenta gjord innan heller. Dumt. Får den inte förrens jag har åkt tror jag så endera får jag ta med mig böcker dit och sitta där eller göra efter och lämna in senare. Vill helst inte ha extra vikt i väskan hem därifrån, så får se hur jag gör. Spelar ju ingen roll egentligen om jag lämnar in den senare, bara att jag inte kan få VG, och det bryr jag mig inte om ändå så.. Men får se. Kan ju vara gött och bli klar liksom.
Har lyxat till det med jordgubbar idag. Riktigt gott, fast svenska är ju bäst. Och riskakor. Är mätt. Och nu sprängs snart datorn tror jag. Puss vettja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0