blabla

Lilla snuttan vad superduktig igår också. Lite piggare från början och fick en jävla fart ibland! Speciellt i slutet i en av galopperna när Mackan fick för sig att slänga av. Då blev hon minsann jätteglad och satte iväg! Ridbyxorna satt stadigt fastklistrade i hennes svett på ryggen så jag satt som gjutet, var bara kul! Inte att andra ramlar av då, men det märkte jag ju inte ändå förens jag fått stopp på henne. Men kul att se att den gamla damen fortfarande kan. Hon var ju rätt vild i när hon var ny, men det kan man väl absolut inte säga nu längre..
Sen skulle jag och mamma baka godis. Typ jordnötssmörsklet och sådär. VI skulle göra det. Jag fick hälla i mjölet när mamma vispade. Generöst.
Idag blir det lite plugg (med betoning på lite) sen iväg och hämta ett par ridbyxor, vidare till stan och köpa typ öronproppar och så för resan, sen vidare till Skoghall och antagligen tvätta bil och lämna den för den skulle lagas eller vad det var.
Apropå bilhelvetet. Var nere på stan i måndags. Jag och Magnus. Han körde dit, jag körde hem. Fick självklart ställa om stolen, eftersom jag är något kortare. Fine så långt. Kör en bit. Stannar för att köra ut på den andra vägen. Mitt i svängen när jag är över den andra körbanan (svängde vänster alltså) ÅKER STOLHELVETET en jävla HALVMETER bakåt. OCH HUR I HELVETE ska man nå pedalerna då???? Och Magnus bara skrattar. Kul. Jävligt kul. Tillslut fick jag honom iallafall att hjälpa mig. Tur att det inte kom några bilar. Och att ingen såg mig mer än Magnus.
Jaja. Det var väl allt.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Johannah

Ja i början var hon allt vild! Jag red på lördagar då och nästan ingen i våran grupp ville rida henne!! Så det fick jag göra., :p och hamnade såklart på backen ibland! ;)

2012-05-17 @ 19:21:53
URL: http://johannahmgsteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0