Tråkig jävla söndag

bara för att man är ledig en jävla dag under veckan är det bajsväder. Eller var fint när jag vaknade. Men där stannade det tydligen. Åkte till Mariebergsskogen och klappade djur. Vill ha allihopa typ. Inte fåglarna eller fiskarna då. Åt glass. Höll på att frysa ihjäl.
Och jag vet inte vad jag ska göraaa nu. Ätit sushi. Den var äcklig idag. Kan lika gärna jobba dagar som denna. Om det inte vore för att få sova lite längre då. Och jobbet är ju rätt tråkigt det med. Men bra betalt iallafall.
Skulle vara förbannat skönt att ta en restresa någonstans nu. Varsomhelst bara det är varmare och går att bada. Har inte ens badat i Sverige än i år. Brukar göra det jättetidigt. I år har jag bara gått i till knäna en gång och fotknölarna en annan. Kallt som attan. Ska det inte vara nån mer sommar än såhär? Borde flytta till USA.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0