Om migrän och annat.

Skulle på Tupperwareparty och biopremiär idag. Och FINT väder. Men självklart fick jag en jävla huvudvärk. Trotsade den ett tag i solen iallafall. Sov lite i skuggan också. Blev lite bättre. Sen sämre. Fick skippa allt. Bion har hållt på i en halvtimme nu. Gissa om jag har ont i huvudet nu? Nej. Fast hade nog inte orkat ändå. Men så typiskt.
Var hos läkaren igår. Med huvudet under armen typ. Han sa att det lät som spänningshuvudvärk och inte migrän. In my ass heller. Sist sa han att det var migrän. Nu skulle jag inte ta tabletter eller nåt. Då dör jag ju typ. Suck. Fast åskade förut så kanske var därför det slog till idag. Samma i fredags när det åskade. Solen lyser jättefint på balkongen nu iallafall.
Har kollat lite resor. Funderar att dra nånstans. Typ weekend. Eller vecka. Får se vad det blir helt enkelt. Om det inte fortsätter vara fint väder då. Fast jag gillar ju typ saltvatten och så, och det får jag ju inte här. Får se hur det blir. Får inte bli för dyrt iallafall. Har ju liksom redan vart i USA och lite pengar kan ju vara bra att ha.. Har ju massa lån som ska betalas av :p
Jaja.. Fick schema för augusti idag. Bajsmycket nätter, så migränen får hålla sig borta! Många timmar så blir bra lön då med. Har ju fått lönehöjning så det blir braaa :D
Puss dåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0