Magnus roligaste idag

Vi sitter och äter jordgubbar, konversationen som uppstår:

E- Vi borde egentligen typ skära upp de som är kvar och ha i fil eller nåt. Det är faktiskt gott.
M- Men vi har ingen fil..
E- Nä, jag vet, men vi borde sa jag, inte att vi skulle.
M- Men det kanske går bra med en rasp istället???
.
.
HA HA HA. Det var ju iallafall en av oss som skrattade åt det. Mycket fyndig är han minsann.
.
Förövrigt har vi varit ute och gått, ca: 3,5 km, alldeles lagom för mig. Sprang dessutom en bit. Längre än vad som är normalt för mig. Blev jagad av en broms. Då kan jag minsann!
.
.
Haft migrän. Och feber. Johannah också tydligen. Vi kanske är synkade på något konstigt sätt. Fast jag har haft ont i halsen och såntdär ett tag nu, fast mest på jobbet med allt damm och sådär.. Men ändå. Får väl se om det blir något.
.
Jobb imorn och på lördag igen. Woho...
.
Lite USA
Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Johannah

Jag tror att vi är synkade! ;)



Laddar du för nästa helg?! :D

2012-07-05 @ 21:12:06
URL: http://johannahmgsteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0