Jävla måndag

Trött som ett jävla as. Ska nog gå och lägga mig snart. Blir inte bättre av det jävla vädret som envisas med att vara jättedåligt. Tänkte lägga upp lite bilder här men eftersom jag tydligen knappt har något internet alls (!?) så blir det inget med det, skulle väl ta en hel dag att få upp en bild.. BAJSinternet som alltid ska krångla.
Förövrigt ringde de från Telia för tre veckor sen, exakt, och ville pracka på mig en mobil (sämre än den jag har) och spotify premium om jag band mig i 2 år. NEJ. Efter många om och men fattade han att jag inte ville binda mig och inte ville ha ny mobil, men skulle få spotify premium. Har jag fått det då? Nej. Bekräftelse skulle skickas. Har jag fått någon? Nej.
Hatar Telia och Comhem för tillfället. Speciellt Telia för dom inte kan ta ett nej.
HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0