Måndag

Alltså, det är ju helt sjukt vad folk ska vara otrevliga när de svarar på mejl. Skickade ett till kassören i stallet för att jag fått en faktura i fredags som skulle vara betald i december, bara för att kolla om det var rätt och om det skulle bli förseningsavg osv.. Inget otrevligt, avslutat med MVH och annat man skriver som normalt fungerande människa..
Svaret var mycket otrevligt och det verkade vara väldigt jobbigt för honom att jag hade flyttat. Vad spelar det för roll? Allt ska ju eftersändas?! Jobbigt för honom att han fick BEMÖDA sig att hitta min adress. Kan väl inte vara så svårt när han har personnummer och telefonnummer. Nej, SKÄRPNING, man kan väl iallafall försöka låta trevlig när jag "bemödade mig" att fråga om det var rätt osv. BLÄ!
Fick även ett annat otrevligt svar under veckan, på annat mejl, verkar vara trend detdär. Ska sluta meddela folk om saker går fel när man är på fältstudie, eller fakturor osv. SÅ DET SÅ.
Imorn blir det en bra dag (inget med att det är alla hjärtans dag dock) :D
Puss

Kommentarer
Postat av: Johannah

Jag ringde revisorn för jag hade fått en påminnelse av ridhusavgiften! Dessutom sa upp mitt manege-kort när jag flyttade till torp!

När jag sa det till honom så fick jag svaret "men du kanske kommer att rida här."

Javisst, på en käpphäst då eller?! Hästen är ju för fan död!

Nä, jag blir lite trött på sånt faktiskt!

Ses sen! :)

2012-02-14 @ 11:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0