Slösa pengar, jotack

Blev en "liten" tur till Ikea förut. I full mysmundering. Nästan iallafall. Inte Onepeicen som tur var. Migränefterdyningar och allmänt seg. Men shopping blev det. 2200 spänn. Hejdå pengarna! Dessutom inte mina, för jag trodde ajg inte hade några. Men det hade jag tydligen såg jag nu. Men lånade av pappa så det är väl bara att föra över då :p
Gick loss på blommor totalt. Blev skitsnyggt! Ska bara hålla dom vid liv också.. Blev rätt mycket annat också. Fast bara nödvändiga saker. Nu ska jag bara hitta gardiner som tilltalar mig till vardagsrummet. Magnus säger att han inte bryr sig så :p Balkongmöbler och blommor ut dit när det blir lite varmare. Och ett badrumsskåp. Fast det är det väl inte någon panik med.. Men kommer bli snyggare då. Och så får man undan lite grejer också. Typ.. smink. Och tamponger och såntdär livsnödvändigt  ;)
Det var väl allt jag hade att skriva om nu tror jag. Någon bild kanske jag kan chocka med :p
Vardagsrum innan
Efter. Fast gardiner ska ju upp såklart. Och tavlor. Sen är det ju tv och så på andra sidan. Och så har vi en matta under bordet. Och Magnus datorhörna i ena hörnet också..
Sovrum innan
Stökigt sovrum. Tavlor ska upp här med dåå. Och det är inte vitt, faktiskt.
Hall innan
Hall. Fast skohylla och hatthylla uppsatt bredvid byrån.
Köket innan, och Magnus huvud.
Kök klart. Minus allt som ska vara på väggarna..
Och toan är förbannat snygg. Men den orkar jag inte ta med :p
Puss dåå

Kommentarer
Postat av: KK

Jaaa badrummet va skitsnyggt :D

2012-04-22 @ 20:59:37
URL: http://nerunderstolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0