ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH

jag blir så trött! eller jag är så trött. varit värsta pepp för att träna, för nu har jag kommit igång igen, men ända sen jag kom från universitetet vid halv tolv eller nåt har jag bara blivit tröttare och tröttare och känt mig mer och mer förkyld. HAR INTE TID! ska komma i form tills usa ju! skippar väl träningen idag då. Hoppas att jag mår bättre imorn, så tränar jag på morgonen istället.
Förörvigt är lägenheten klar. Bara gardiner i vardagsrummet (vet inte riktigt vad vi ska ha än) och sätta upp tavlor och så. Lite kvar att packa upp också. Men orkar verkligen inte idag. Blö. En tur till Ikea har jag lust med i helgen också. Skaffa lite småsaker som man inte köpte förra gången. Måste sälja lite fonder så jag har råd. Blir inte mycket pengar på ett halvt studielån minsann!
Det borde bli varmare också så jag kan cykla. Cyklade till gymmet i måndagskväll. Höll på att frysa ihjäl. Men dyrt med buss. Fast jag är rätt lat. Borde träna upp konditionen också. Inte bara typ mage och sådär. Men hatar att springa. Och kan inte gå på spinning innan jag köpt nya skor. Och det är också dyrt. Får nog bli i USA. Billigare där.
Ska nog ta och lägga in lite bilder. Kanske.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0