Kanelbullens dag

Shit vad dyrt allting är. Sitter och kollar på allt vi måste köpa när vi flyttar. Typ säng, soffa (eftersom Magnus inte gillar min), soffbord (eftersom Magnus inte gillar mitt), en till byrå och så vidare... Hoppas också på att Katrin vill måla lite tavlor som man kan ha, så det blir lite mer unikt. Det blir mycket pengar om vi ska köpa lägenhet.. Fast då kom jag på den superbra idén att han köper alla möbler (utom mina kattsaker, för han får inte bestämma nåt om katterna) och jag lägger in hela kontantinsatsen och tar lånet. Om det inte är för dyr lägenhet då.
.
Så om vi gör slut har han typ alla möbler och jag lägenheten :p Fast tar ju med mycket som jag redan har så får ju ha TV:n, TV-bänken, alla köksgrejer (om vi inte köper nya köksmöbler) och sådär.
.
.
Jaja, hur som.. Vaknade igår av att grannen under spelade fiol. Idag vaknade jag av den andra grannen som stod och spikade precis vid mitt huvud (alltså, på andra sidan då) har ingen i det här huset någon tidsuppfattning????!?!??! Suck. Vill ha en lägenhet nuuuuu!!
.
Sen ska jag trycka i mig lite bullar. Så det så.
PUSS då

Kommentarer
Postat av: k girl

jajajajajj vill måla åt er :D

2011-10-16 @ 20:09:56
URL: http://nerunderstolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0