Fredag

Efter typ elva timmars sömn känner jag mig rätt utvilad faktiskt! Hela dagen igår var som i en dimma med först PPU och sedan jobb. Skulle egentligen ut men det kändes inte helt som en bra idé när jag var så trött och mådde illa. Och vad är grejen med att må illa hela tiden?? Bra fråga.
.
.
Förövrigt måste jag säga att jag är lite avundsjuk på alla som skaffar barn, dom är ju så små och underbart söta!! Jag vill ha en. Fast nej, jag skulle inte bli en bra mamma än, och Magnus skulle absolut inte bli en bra pappa än :p Väntar några år. Nöjer mig med lilla Jacob, som börjar bli rätt stor och tung. Och katter. Menmen, jag är inte rädd för bebisar längre, och det kan nog ses som en fördel ;)
.
Himla glad för deras skull som får barn nu iallafall! (Konstig mening, hur ska man skriva för att det ska låta bra??) Och en gnutta avundsjuk också då ;) (Skämt åsido)
.
Hursom.. MÅSTE städa. Eller borde iallafall. Fattar inte hur allt kan bara hamna i en hög på "vardagsrumsbordet" och diskbänken. Ser förjävligt ut. Städade ju nyss liksom?? Måste tvätta också. Eller ja, inte lika panik med det men kan ju vara bra att göra det i tid så inte alla trosor försvinner igen..
.
Jaja.. så är det. Frukost!
HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0