Det är så det är.

Anmälan till visning, check! Ska bara fixa två till då. Fast lite svårt på telesvar när det inte finns datum osv utlagda. Förövrigt så har jag nog kommit över min telefonskräck. Att ringa till okända folk alltså. Duktigt!
Har nog förövrigt övertalat Magnus att titta på den lägenheten på Bellevue. Tror det blir bäst där. Lite långt från mycket, men hur billigt som helst. För tänk om han inte får fast jobb? Då får han ju gå enligt LAS, hur ska vi då kunna betala om vi köper en dyr? Och så får jag ju nära till lilla Jakob också, så jag kan vara där och snosa på honom :D
Ridning sen. Två veckor sen sist. Syns på magen. Måste komma igång med träning. Ser ut som en bulle. Typ. Nästan så det ser ut som gravidmage. Om jag ska växa där tycker jag faktiskt att jag kan växa på bredden också, annars kommer jag ju se helgravid ut. Mysko detdär..
Jaja. Ska väl återgå till sysslorna ;)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0