Word.

Hej, jag skulle vilja dampa lite över två ord jag hatar.
Älskling är ett av dom. Det har liksom aldrig funkat. Och nu kanske ni tänker att det är för att jag aldrig har blivit kallad det och bara är avundsjuk. Nej. Har visserligen aldrig blivit kallad det och personen verkligen menat det (har jag insett efteråt) men hur som helst tycker jag ändå inte det är något ord som.. är värt. Det kryper liksom i mig. Hitta på något roligt smeknamn istället, eller som jag själv skulle föredra, mitt namn. Jag är lite konstig på det sättet. Jag älskar när den jag tycker om säger mitt namn. Inte för mycket kanske. Men så är det.
Sen, baby. Babe funkar bra. Baby, nej. Och absolut inte förkortningen bby. Så är det bara.
Jag var bara tvungen att få ur mig det.
Förövrigt har jag körsbärsblommor. Och en sjujäkla snygg färg på naglarna.
Nu ska jag äta upp Magnus pizza, ta en bamyl och bestämma om jag ska gå eller åka buss ner till stan för att ta nästa buss till universitetet.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0