Tvätthelvetet

Mutter. Gick upp tidigt idag (för att vara ledig). Drog ner till tvättstugan och kollade om det var ledigt vid tio. Yes. Fixar tvätten, går ner, sätter på två maskiner. Jättebra. Går upp och duschar och allt såntdär, och går ner igen efter en halvtimme typ när dom brukar vara klara. Fast ena går fortfarande. Jaha? Kollar.
JA MEN BRA EMMA, DU HAR VUNNIT EN SVART EPATRAKTOR I VALFRI FÄRG!!!! Istället för 40 grader har jag dragit på 95. Eftersom att dom är mittemot varandra så stog ju pilen på 40 och 95, men jag tänkte ju för i helvete inte på att den målade delen pekade på 95. Suck. Jaja, bara att stänga av och köra om på 40 den här gången. Gör om gör rätt.
Går upp igen. Försöker ringa comhem men de vill inte prata med mig tydligen.. Går ner. Maskinen är klar. Skönt. Öppnar. Tar tag i "innehållet". Som är sjöblött. DÅ HAR DEN JÄVLA MASKINEN INTE CENTRIFUGERAT. Behöver jag säga att jag blev väldigt blöt? Att det var tungt att hänga upp lakanen som är svåra att få upp i halvtorrt "mode", eftersom att jag är för kort? Att jag ser ut som jag har varit ute i ett monsunregn? Suck. Man skulle ha en balkong att hänga kläderna på en sån här dag. Ska nog bygga mig en..
Den här dagen går inte som den ska.
Nu ska jag skriva om alkohol. Kanske skulle testa lite för att se vad som händer.
Jag kan ju vara glad över att jag inte har ont i huvudet iallafall.

Kommentarer
Postat av: Ola Eriksson

Hej,



Behöver du fortfarande få tag på oss på Com Hem kan du även använda den här sidan: http://www.comhem.se/comhem/kundservice/general/-/417386/417386/-/index.html så ska vi försöka svara på de frågor och funderingar du har.



Hälsningar,

Ola Eriksson

ansvarig sociala medier

Com Hem

2011-03-23 @ 09:12:57
URL: http://www.comhembloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0