Torsdag

Utan migrän idag, woho! Underbart :D
PPU sen. Personlig professionell utveckling. Jag tycker inte om det. Faktiskt. Känns ovärt. Känner mig inte proffsigare alls. Menmen, så är det.
Innan blir det väl lunch med Magnus om han inte glömt bort mig. Cykla ner till stan i det fina vädret :)
Efter blir det stan med Johannah. Köpa babysaker. Och kanske en grej till mig. Eller två. Vi får se vad jag har råd med.
Ridningen gick himla bra igår, med galen ponny. Eller ja, galen galopp iallafall, det var mest att hålla i sig där. Typ. Fast himla kul att rida en häst som man inte vet hur den ska reagera när man gör nya saker. En sådan man får lära sig hur man ska ge hjälperna på. Att göra som man gör med Red Light när vi skulle göra skänkelvikning var bara att glömma. Då blev det galopp och kortslutning. Gör om gör rätt. Fatta galopp: tänk galopp. Flytta innerskänkeln minimalt lite och vi flyger iväg i en rasande fart. Kändes så iallafall. Fast kändes nog som det gick snabbare bara för att han hade så korta ben som gick som trumpinnar hela tiden. Fast fort gick det. Men kanske inte så snabbt som det kändes.
Mysig ponny iallafall. Förutom när han försökte dra tyglarna ur händerna på mig. Morr.
På tisdag ska jag testa att rida Johans ponny. Spännande!
Och nu får jag sätta lite fart på fläsket.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0