Tisdag

Köpte några lådor att slänga ner allt onödigt/sånt jag inte använder i söndags ju. Började fixa igår. Nackdelen är att när jag väl börjar fixa så tar jag i lite väl mycket. Fick för mig att börja sortera smycken. Örhängena gick hyfsat bra ändå. Men halsbanden? Har slängt ut dom över soffan nu för de inte ska trassla ihop sig igen. Men vad gör jag med dom nu?? Har ju inte direkt smyckesaskar till alla. Mitt smyckesskrin är inte så mycket för världen och vill inte lägga alla i en klump igen.. Förslag? Kan ju inte ha dom på soffan liksom.
Några av dom..
Borde dessutom klä mig och så. Ska inte skolka idag. Fast stannar nog inte hela föreläsningen. Dom är inte så värda för tillfället..
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0