Söndagkväll

The ark var underbara!! Det räcker väl så? Stod riktigt bra dessutom. Om jag hade haft med kameran hade det blivit bra kort. Men det hade jag inte, så jag snodde en från Aftonbladet. Riktigt så nära stod vi inte men nääästan. Nästan.
Näst intill magiskt.
Följande timmar av natten var inte lika trevliga.


Men dagen har iallafall bestått av spinning. Eller lite av den iallafall. Riktigt seg efter. Men cyklade iallafall hem min cykel efter. Cred till mig!! Fixade lite mat, blev illamående och supertrött. Botade det hela med lite choklad. Mörk choklad. Himmelskt gott.
Nu är det Bones som gäller. Borde plugga lite, sa att jag skulle vara klar med hemtentan idag, men har inte gjort något sen i fredags så inte klar än :/ Men bara en bok kvar att skriva om. Flyttar deadline till onsdag tror jag. Eller fredag.
Jaja.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0