Onsdag

Hihi, igår när jag kom hem efter ridning och allt hade Magnus städat nästan hela min lägenhet, duktigt! Nästan så jag är lite rastlös nu, när jag inte har något att städa. Eller ja, toan. Men det går ju så snabbt. Läsa lite kanske, kan ju kännas bra att inte behöva läsa alla böcker samtidigt..
Vi har iallafall redovisat vår design nu och så. Lämnat in hemtenta och debattartikel. Känns gött. Åt lunch och glass med Magnus på stan också. Borde cyklat hem min cykel men orkade verkligen inte, så kallt i skuggan och så. Hoppas dom inte vill att jag ska jobba imorn. Då skulle jag behöva cykeln, det går lite snabbare att cykla än att gå nämligen.
Jag har jätteont i min tå :( Och skavsår på rumpan. Blir barbacka idag. Ridningen igår var skoj, superpigg häst som mest var uppe i luften och flög tror jag. Det är tur att hon är lätt att sitta på så det inte är några problem att sitta kvar. Synd att sadeln åker på sniskan jämt bara..
Jaja.. det var väl allt.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0