Onsdag

Haha, det var ju inte meningen att trycka ner Comhem för att dom inte svarade när jag ringde (appropå kommenteren till det inlägget), hade jag väntat lite längre hade jag förhoppningsvis fått hjälp, men stressad själ som jag är hann jag inte med det. Skickar brev med ångerblankett istället, för dom som vill veta det :p
Ska snart ta och äta lite lunch och dra iväg till skolan i det fina vädret.. synd att man inte orkar cykla dit. Och att man inte har någon fungerande cykel kanske. Eller ja.. fungerande, men inte mycket mer än så. Blir jobbigt i uppförsbacke på treans växel, och eftersom det är uppförsbacke hela vägen skippar jag nog det.
Det gick rätt bra att rida igår. Jättego ponny, men väldigt pigg. Fick några turer. Och massa bakut och sånt, men man satt som i en soffa i princip så det var inga problem att sitta kvar. Väldigt ovant att rida en så mjuk häst, har ju bara ridit ridskolehästar förut som är... förstörda. Detta var väldigt annorlunda. Superkul! Får se hur ofta det blir att jag rider henne i fortsättningen :)
Ikväll blir det nog som sagt att hälsa på lilla kusinen, som fortfarande inte har något namn, och såklart rida.
Nej nu blir det lunch,
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0