Myskväll

Hej, jag har precis inlett en myskväll med mig själv. Och det lät fel. Jag menar att jag ska titta på tv och sådär och bara seega hela kvällen. Eller städa. Och skriva debattartikel. Lär nog vakna till snart, efter migränanfallet. Apropådet, har man migrän för ofta om man tycker det var längesen man hade migrän om det bara gått fyra dagar? Jag tror nog det.. Jaja.. Ska testa någon ny tablett, hoppas att den funkar. Sprayen är inte det ultimata, jag menar, jag sover ju flera timmar efter jag tagit den. Skulle underlätta om man kunde göra något vettigt liksom.
.

Blir nog "Så ska det låta" snart, mitt absoluta favoritprogram (beroende på vilka som är med kanske men). Och jag vet att jag är gammal. Men det är liksom mitt program. Jag är dunderbra på låttexter och komma på vilka låtar det är. Tur att man är bra på nåt! Synd att man inte var lika bra på att sjunga. Då kanske man hade blivit något stort minsann.
Hade riktigt intressant grupparbete förut iallafall, med Trolltyg i tomteskogen, Från A till Ö och Trazan och Banarne. Och jag blev refererad till som Alireza ett tag. På grund utav mitt "Wooooooow". Hmpf. Jaja. Kunde väl varit värre antar jag :p
Happ. Tänkte jag skulle lägga in ett klipp på Alfons när han lär sig knyta. För det älskar jag. Älskar Alfons. Men det funkade inte. Suck.
"Snoddiga snören och trasseltrådar, tänker han, men han säger inget, nej, för det är ju bra att pojken har lärt sig att knyta!"
"Snoddiga snören och sjuttongubbars trasseltrådar!"
Haha, love it!
Och såklart, "STICK DU STYGGA SPÖKE, FÖR DU FINNS INTE!!!"
Äsch, nu får det räcka. Imorn blir det att rida och städa baracker och sånt kul. Fest också. Nice.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0