Migränfredag

Hej. Värd dag. Migrän. Migrän hela veckan. Gööööött.
Viktig föreläsning som jag skulle gå på men neeeeeeeeeeej. Vaknade till liv vid kvart över tre. Överkörd av en ångvält men inte migrän längre iallafall.
Hos Magnus nu, har ätit lite, för man ska tydligen äta mer än en smörgås på en dag. Tacos, gott. Emma seg. Typ.
Funderar på var man hittar parkering på herrhagen en fredagkväll, tips tack! Helst ganska nära lägenheten :p
Jag hittade en mapp här, "Emmassak", hmm.. nyfiken. Men eftersom jag inte gillar att rota i andras grejer kollar jag inte. Däremot letar jag efter bilder. Men dom är tydligen gömda.. Något måste jag väl roa mig med liksom?
Jag hittade inget kul. Lite bilder från Branäs, men inte något direkt skoj. Tråååkigt. Massa bilder på mig också. Hade vi inte varit ihop hade det varit lite stalkervarning. Eller, kanske inte. Men ändå.
Men bara för att jag längtar till värmen kan jag väl lägga upp den. På en bränd och sjuk Emma. På Gran Canaria. Bara för att.
Jaja.. Det var väl allt.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Malin

Din huvudvärk får allt ta och försvinna nu!!! Hoppas det blir bättre!

Söt och fin tjol :D:D:D

2011-03-20 @ 21:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0