Måndag

Superintressant föreläsning idag, med Pia Sjögren (finns dokumentärer av Tom Alandh om henne) som är nykter narkoman/alkoholist och Olle Granath som är addiktolog och föreståndare på korpberget, med mera. Blev lite jobbigt att sitta där så länge, men superintressant som sagt. De som inte var på föreläsningen missade verkligen något!
Annars har det inte hänt så mycket idag. Har handlat, för en gångs skull innan det blev kris (ja jag är lite stolt över mig själv ;) )
På onsdag får jag nog träffa min lilla kusin för första gången, ska bli kuul!
Ska försöka ta tag i min debattartikel nu. Försöka. Kollar på "En unge i minuten", får se hur mycket jag skriver :p
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0