iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih

Jag fick en liten kusin inatt! Fick precis mms på honom och han är jättefin!
13 dagar förtidig. 2,9 kilo (jag är fortfarande "minst född" som mamma säger med mina 2,8).
Och jag ska shoppa. Gud vad jag vill köpa små kläder!
Dock hatar jag att det är mars. Alla fyller år i mars. Det är helt galet. Men han lyckades ju iallafall träffa in ett datum som inte var upptaget. Pappa fyllde år igår. Bebisen var beräknad på Helenas födelsedag (hans mammas helt enkelt), men han fick ju iallafall en egen dag.
Migrän. Men jag tänker inte bry mig om det idag. MÅSTE på föreläsningen. Och jag är för glad för att ligga hemma och dö. Så det så.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0