En balkong tack!

Tänk om jag hade en balkong. Då hade jag sluttit ute på den och solat samtidigt som jag skrev min debattartikel. Men neej, nu har jag ju ingen sådan, så jag får nöja mig med att ha fönstret öppet och känna solen bränna i nacken (samt få värmeslag rent allmänt) i min soffa. Jag lär ha en bastu i min lägenhet till sommarn skulle jag vilja påstå. Skönt.
Jaja. Har jobbat idag, 7 till 13.30. Eller ja, jobbade in lunchen så blev bara till 13.00, sen gick jag och handlade. Jag är så duktig! Ska ta tag i debattartikeln på riktigt nu. Kom på lite vettigt att skriva tror jag, så får se hur det går. Har ju en vecka på mig egentligen så det är lugnt.
Blir yoga ikväll. Får se hur det går... Kan bli intressant! Borde verkligen städa också, men får se vad som hinns med.
Nej men får väl börja skriva då.. Wish me luck.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0