Det här med telefonsamtal

Jag har ett väldigt lätt och bra mobilnummer. Jättebra! Dock är det tydligen ett VÄLDIGT lätt nummer att ringa fel till. Jämt och ständigt. Hela tiden. Får mer samtal som är felringningar än andra tror jag nästan. Och helst ringer dom tidigt på morgonen eller precis när man har målat naglarna eller så.
Det ringde ganska nyss. "Okänd" står det på skärmen. Då kan det ju vara från jobbet eller så så då är det väl bäst att svara ordentligt liksom.
-Aa det är Emma
-Hej, jag heter .... och ringer från försäkringskassan. Är det Maja jag pratar med?
-Eeeh, nej..
Lyssnar dom ens när dom ringer folk? Visst, folk brukar tro jag säger att jag heter Anna, men Maja var väl liiiite långsökt?!
Jaja.. Ska väl kanske fixa något att äta. Eller nåt :p
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skulle ju ha spelat med!.. kunde ha blivit ett roligt samtal!

2011-03-04 @ 19:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0