Dagens bloggis

Ojoj vilket gött väder det är idag! Jobbade från sju till halv två och fick en rejäl chock när jag kom ut ur "grottan" av allt ljus och att det var så varmt. Vinterjackan var inte så skön att ha på sig när jag gick hem... Blev att damma av skinnjackan :D Har storhandlat lite med mamma och hämtade biljetterna till The ark.
Hyfsat trött nu, sov typ inget inatt heller och dagens bravader börjar komma ikapp. Planen var att träna men den stöp när jag skulle jobba. Orkar verkligen inte träna också tror jag. Senare isåfall.
Här skulle jag lägga in en bild. På mig i min skinnjacka (och andra kläder) men alla  foton blev supersuddiga utom ett där det ser ut som jag är helt vindögd. Så.. det blev ingen bild.
Förra hemtentan gick bra tydligen, ingen underkänd så antagligen g. Niice.
Fick även nya kläder på jobbet med orden "det finns inga mindre storlekar tror jag"  Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Kläderna sitter som tält på mig. Utan att överdriva. Jag vill inte använda dem. Blö.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0