Onsdag

KALLT SÅ IN I BOMBEN! 17 grader. One piece och tröja under. Tjocka strumpor och tofflor. Luva. När jag gick upp och det var 15 grader frös jag inget minsann. Suck. Får väl placera mig vid kaminen kanske. Hade några tända ljus, men varje gång jag bytte sida i häftet jag pluggar med la jag det i ljuset. Visserligen började det inte brinna nån gång, men kändes lite sådär så jag blåste ut dom... Vore ju dumt att bränna ner någon annans hus liksom.
Snöade riktigt mycket förut faktikst. Nu verkar det dock smälta bort :(
Känns som jag har hyfsad koll på det mesta till tentan iallafall. Gäller bara att komma ihåg alla olika saker.. Får väl se hur det går..
Håll tummarna vettja.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0