Lite av varje

Kanske är dags att skriva något här.. Fädigflyttad för ett tag framöver. Bor väl kanske hos mamma och pappa över jul om Magnus föräldrar är hemma då. Jobbar typ hela jul ändå..
Var precis ute och jagade Ceasar. Han tyckte att det var värt att bara springa runt och nosa istället för att komma in igen efter uträttade behov. Varmt och skönt utan ytterkläder och skor. Hade iallafall tofflor så helt barfota var jag inte iallafall. Dags att börja använda koppel på hundjäveln. Eller bli mer auktoritär. Han lyssnar på alla utom mig i princip. Eller, inne lyssnar han men inte ute. Värt.
Fick underkänt på hemtentan. Kanske är dags att börja plugga istället för att jobba? Fast var inte så farligt, dock lite komiskt, han skrev att fråga ett och två var jättebra men att inspirationen falnat under tid. Faaast, nu var det så att jag gjorde de frågorna sist och bara flummade och ordbajsade där medans jag tyckte att resten av frågorna blev bra. Haha :p ska sluta lägga ner mig och bara ordbajsa helt enkelt. Jaja, blir nog inte så svårt att fixa den. Tror nog att jag var ensam om att bli underkänd. Kanske. Eller jag vet inte..
Tenta på torsdag. SKA plugga idag. Snart. Känns som jag har lite koll iallafall. Får väl se hur det går helt enkelt.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0