Inatt..

Höll precis på att somna efter att ha legat vaken x antal timmar. Då får min käre pojkvän ett sms. Och han är en såndär som inte vaknar av sånt och anser då att man inte behöver stänga av ljudet, till min förtjusning. Iallafall... Jag blir klarvaken igen, och frågar Magnus som hade ryckt till lite vem det var..
E-Vem var det?
M-ÖÖhh.. Farmor.
E-Ofta. Vem var det?
M-Farmor.
E-Jaha?! Vad skrev hon då? (Här medveten om att det antagligen är fel någonstans i det han svamlar om)
M-Torsdag
E-Nä? Vad skrev hon?
M-Torsdag!
E-Varför?... NÄ, nu pratar du i nattmössan! Du har ju inte ens kollat! Vem var det?!
M-Näää, eller va?
E-VEM VAR DET SOM SKICKADE SMS?! (Det gäller att artikulera tydligt här)
M-Va? Har jag fått sms?
Där var det bara att börja om igen.. Och ligga vaken ett tag till. Men det är ju tur att man kan ha lite kul åt honom ;)

Kommentarer
Postat av: Johannah

hahahaha, jag döööör! xD

2011-12-11 @ 16:09:20
URL: http://johannahmgsteen.blogg.se/
Postat av: Sven- Erik

Jag tycker raden "m-Farmor" är roligast ur det hela även om det inte är meningen så ser det ju ut som om han sa det i sömnen Hö HÖ HÖ

2011-12-11 @ 19:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0