Vår!

Underbart väder!! Red tillochmed ute i padocken utan att frysa (snarare svettas). Det var mysigt. Dock gick det väl inte direkt bra men.. Hon ville mest bara stå i en vattenpöl och plaska runt och gick emot högerskänkeln hela tiden. Rakt in i staketet. Suck.. Men varm och skönt iallafall!
Satt och lekte lite med katterna ute i solen också medan jag väntade på att någon skulle köra hem mig.
Ont överallt sen Boda borg igår. Blåmärken på hela benen och mördade knän. Men blev iallafall 15 stämplar och nu behöver jag inte åka dit på några år igen känner jag :p Kom hem vid halv tio på kvällen (var hos Magnus ett tag efter vi kom hem från Boda) och slocknade vid tio. Jag är så vild!! ;)
Menmen.. har nog inte så mycket vettigt att skriva. Har varit dålig på att plugga i helgen. Eller ja, läsa. Har massa böcker som ska vara tillbakalämnade den sextonde.. Hinner nog inte läsa så många har jag en känsla av.
Men vi tar väl lite ponnyakuten på det vettja!!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0