Torsdag

Mitt internet är paj :( Fick åka till Magnus och snylta på deras. Blir lite ledsen när det gör sådär. Jag behöver ju internet! Menmen..

Seminarie idag, gick helt smärtfritt! Sades mycket tänkvärt. Skönt att det är avklarat:)
Fick även kläderna och smyckena jag har beställt idag. Bikinin var jag lite för bred för, så den åker tillbaks, men hoppas att 75 passar istället. Fast den blir säkert för stor.. Skjortan var väl bra, fast lite trång i ärmarna. Jag har för biffiga armar! Nej men, jag hade tänkt att vika upp den liksom, typ till armbågarna, men den var som sagt tight i ärmarna så funkar nog inte om den inte töjer sig. Vet inte om jag ska behålla den.. Den var ju snygg men kommer få damp på ärmarna.
Ringen jag beställde var asbra! Ska lägga ut bild när jag har kamera+internet som funkar där hemma. Vill ha fler ringar därifrån (Beccadesign) men typ alla var i storlek 18-19. Jag kan knappt ha 16 liksom :/ Beställde ett klockhalsband också, jättefint, men klockan var mycket större än vad jag tänkt mig så får se om jag behåller det..
.
Ska väl kolla på hockeyn sen, blir spännande! Skriva FÄRJESTAD i pannan kanske för att visa mitt stöd? Kanske inte. Bläck blir nog inte så snyggt.
.
.
Varför måste jag göra punkter så jag får mellanrum mellan raderna? Fattar inte. Klurigt.
Men det var väl allt.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0