Silverfiskar

Hittade en silverfisk igår. URK. Eller jag TROR det var det iallafall. Kliar överallt fortfarande. Ska väl ta och ringa hyresvärden så han får sätta upp fällor. Om det finns någon mer. Men det antar jag. Jag vet att jag har sagt att jag vill ha husdjur, jag veeet. Men jag vill inte ha sånna husdjur. Så det så.
MMM gullig va?
Menmen, dom äter hår stod det på Wikipedia. Det lär ju vara rena rama julafton här för dom jämt. Oasett hur mycket jag dammsuger ligger det ju lika mycket hår på golvet igen inom någon timme. Jag får raka av mig allt helt enkelt. Flint känns ju ganska inne faktiskt..
Håller på med en städ-räd. dammsuga, torka golv och allt. Fast kom på att jag kanske skulle äta frukost. Borde tvätta håret också. Det kliar som fan. Säkert massa som byggt bo där. Fast får göra det ikväll, känns inte så värt att göra det innan jag ska rida.
Blabla..
Ska väl äta min grape.
PUSS

Kommentarer
Postat av: jessica

usch såna är inte kul att ha :S

2011-04-27 @ 13:07:36
URL: http://jessicahagstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

emma du vet de alltid finns hos alla va? bara att ibland råkar vi tända lyset å de hinner inte ner tillbaka. Lovar, de finns i alla rör i ksd och kommer alltid finnas :P

2011-04-27 @ 14:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0