Måndag

Vaknade lite sent, insåg att bussen gick en kvart tidigare än vad jag trodde, skyndade mig att duscha, var tvungen att kolla datorn och vilken sal vi skulle vara i, och där står det att det är inställt! GÖÖÖTTT! Då ska jag vara duktig och läsa mycket.
Ridningen gick väl.. sådär igår, för att göra en underdrift. Hon var jätteseg och jag fick Johannah som ridlärare :p hon påpekade såntdär som jag ville att hon skulle påpeka men usch vad dålig jag kände mig! Haha. Tänk om Johan kunde säga sånt till mig också? Vrid om handen, sträck på dig, sänk ner knäna, hälarna! (Och allt det här hade jag i princip ingen aning om, och där åkte jag bakåt några år i min utveckling tror jag). Mockade åt henne också, något som jag inte gjort på flera år. Blev lite seg i armarna kan jag säga, klen som jag är!
Hemfärden från Väse i lördags (när jag skrev at jag hoppades dimman hade försvunnit) var ett helvete. Såg absolut inte mer än en meter framför mig. Kom upp i maxhastighet 40 km/h i Skattkärr där det var lite lampor. Och 70 ett tag på motorvägen. Livrädd vad jag. Usch.
Nej men vi tar väl några bilder?
Gulletuss! Förövrigt heter han nog Jakob. Nog.
Hittade en grävling när jag var hemma på Skoghall. Eller?
Och jag vann en auktion på en earcuff på tradera, wihoo :D
Nej, göra lite nytta.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0