Lunarstorm och gästboksinlägg på fel sida

Jag drömmer så himla konstiga drömmar jämt.. Jämt innan jag vaknade drömde jag att det var nyårsafton eller nåt, fast typ, sommar. Och jag var sur för att Magnus hade tagit bort alla mina sparade sms (hur kunde han göra något så dumt liksom?)
Jag skulle få tag i Martin tydligen, men han svarade inte på sms, så ajg gick in på Lunarstorm, gamla hederliga lunarstorm alltså. Jag hade tillochmed fått ett gästboksinlägg! Men domhär fötterna som visade att man hade det satt liksom längst till höger utav domdär sakerna där (mejl och vänner eller vad det nu var). Jättekonstigt! Och Martin hade tagit bort sin :(
När jag vaknade så var det inte att jag hade en lunar igen som var det konstiga, speciellt när det vanliga lunarstorm inte finns längre, utan att dom hade bytt plats på fötterna, och att Martin hade tagit bort sin.. Haha. Kanske skulle ta och skaffa en? Jag var ju riktigt road av det ett tag liksom.
Jag får nog sluta snooza så mycket. Hinner drömma mycket på dom där åtta minutrarna..
Ska äta lite frukost nu innan min mage kurrar ihjäl sig. Ska röja upp på mitt bord som består av post. Läsa lite sen blir det studiebesök på S:t Lukas (googla för information vettja).
Fick mitt örhänge igår! :D
Suddigt men ändå.
Snöggt!
Jaja, frukost vare!
PUSS

Kommentarer
Postat av: k girl

fett snygga örhängen!!!



vi är flera som kontaktat adm. men han säger bara att vi får gå till dit på tentadagen och se om vi har tur, om de finns platser kvar. Är nån utlottning av platserna då tydligen.

2011-04-07 @ 16:03:41
URL: http://nerunderstolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0