Lördag

Ni trodde att jag skulle vara bakis idag va?? Det är jag inte, inte det minsta faktiskt! Blev precis lagom igår. Har lite cravings för cola jämt nu bara. Och thaimat. Eller mat överhuvudtaget kanske.
Mamma och pappa kom och hjälpte mig med min vägg.. öh.. grej. Vad heter det? Skit samma. Blev bra iallafall!
Och måste visa mitt suuuuupersnygga kort till ID-bricka :p
Tur att jag inte är blek alls!!!
Och min fina nya ring :d
Från www.beccadesign.se   :)
Orkar inte lägga ut bild på klockhalsbandet, bestämde mig för att lämna tillbaks det. För stor klocka för mig. Jag är för liten :p Men det var supersnyggt. Eller lägger ut bild. Från beccadesign också!
Fiiiiin!
Men ska väl hitta på något kanske...
Typ.. läsa något vettigt.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Malin

Snygg text/dekoration på väggen, söt Emma, fin ring, frän klocka :)

2011-04-16 @ 17:40:27
URL: http://springiliverpool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0