Fredag

JAG VILL UT JAG VILL UT JAG VILL UT!
Men har typ inga pengar alls. Och verkar inte vara någon annan som vill ut heller. Suck. Känner mig hyperaktiv. Ut och springa kanske. Nej, skulle jag? Ja, kanske. Känns nästan som det. Men jag har inga bra skor. Och inga bra byxor. Fast man kanske kan vara ute i trekvartslånga nu utan att frysa ihjäl?
Jag har internet igen. Det är bra. Jag har nästan läst klart en till bok. Tjugo sidor kvar.
FBK tog SM-guld igår. Ska man dra till torget kanske? Ska jag gå på Zumba? Sa till Ellen att jag faktiskt skulle testa. Men jag har ingen koordinationsförmåga. Kan inte ta koreografi. Vet inte om jag vågar.
Börjar bli hungrig. Har ingen god mat hemma. Bara fiskbullar, men jag äter inte en hel själv, och ställer jag det som blir över i kylen hinner det bli förstört innan jag äter upp det. Makaroner och chicken nuggets kanske? Och sötsur sås. Eller korv.
Jag ångrar att jag sa till Magnus att jag ville springa.
Nu ska jag göra 100 sit ups. Eller 200 kanske.
HEJHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0