Fredag

Är helt slut! Jobbade 11-20 igår och 7-14 idag. Snacka om att vara seg i fötterna nu. Orkar inte stå konstant så länge... Menmen, pengar är bra att ha.
Efter varje pass har jag haft massa missade samtal. Förstår inte detta. Aldrig nån som ringer till mig annars typ. Bara Magnus. Och mamma typ. Men nu vetefan. Inga nummer jag känner igen heller. Så orkar inte ringa upp. Jag är ju lite rädd för såntdär.
Hade tänkt hänga på folk till campus och festa där ikväll men orkar inte. Sov typ inget inatt heller. NÅGON tog upp hela sängen och kunde inte ligga still... Varmt blir det också. Snart får det bli att sova med öppet fönster minsann.
Fick ny ID-bricka på jobbet. Kortet ser ännu lustigare ut i svartvitt än i färg. Haha! Menmen.. bättre än körkortskortet iallafall. Förövrigt funkar den som ett vanligt leg, vilket kan vara bra tycker jag :D
Meeeeeeeeeeeen nu har jag inget annat vettigt att skriva om.
Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0