Dear god!!

Produktiv dag idag. Ska snart hämta upp tvätten, som förhoppningsvis har torkat, har varit iväg och tagit kort till min ID-bricka och stuckit med det till jobbet. Ska dra "hem" till Skoghall och städa barack efter jag har hämtat tvätten. Ska se till att läsa lite mer och sen blir det rida.
.
TVÅ TIMMAR. Snacka om att jag kommer vara död. Men förhoppningsvis blir hästen lugnare på lektionen med dom andra när jag ridit en timme innan..
.
Ser förövrigt lite ut som ett troll (mer än vanligt) eftersom jag fått en liten grön nyans i håret efter jag blekte utväxten igår.. Utväxten blev rätt bra, inte så gul som den brukar bli. Dock vetefan varför jag blir grön i resten av håret? Samma sist ju. Men försvinner ju efter någon tvätt så gör inte så mycket.
Jaja, så är det!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0