Utan sömn i en soffa

intryckt mellan en blöt äcklig hund som vägrar flytta på sig och verkligen MÅSTE luta sig mot mig, och en halvblöt katt. Som ser väldigt grinig ut. Har sovit typ, fyra timmar eller nåt, men känner mig helt utvilad. Konstigt. Inte bakis, vilket jag absolut trodde jag skulle vara. ASBRA :D

Och JAG MÅSTE PLUGGA. Suck. Går aldrig vägen detta. Känns som det får bli komplettering på detta alltså. Men jag tänkte såhär när jag gick från bussen igår: "Jag önskar att jag inte är bakis imorn. Jag önskar att jag inte är bakis imorn. Jag önskar att jag inte är bakis imorn. Då ska jag plugga."  Såå.. Ska väl göra det. Blä.

Förövrigt kan ni ju läsa detta då

Dåliga på matte
Annica Dahlström har tidigare fällt andra kontroversiella uttalanden som att kvinnor med stora bröst är dåliga på matte.
- Det stämmer. Förmågan till matematiskt tänkande finns i testosteronet. Östrogenet däremot ger ökade fettdepåer och därmed stora bröst. Alltså hör stora bröst och mattekunskap inte ihop.

Bara så ni vet liksom. Jag är ju då bra på matte så då vet ni det liksom. LIKSOM.

Och jag är så himla glad för min fasters skull så det är sjukt.

Och jag är sämst på att lägga ut bilder. Jag vet. Men tar sån förbannad tid så jag orkar inte.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0