Torsdag

Har inte riiiktigt haft tid att skriva här.. Verkligheten har dragit igång. Kan lova att jag var död typ när jag skulle upp i tisdags, och föreläsningen gick minst sagt segt. När jag kom hem var det bara sova som gällde. Sen panikstressa till nollningen. Kul var det, fast hade nog varit roligare om jag inte hade haft så ont i halsen och så. Har lite bilder som jag ska lägga in någon gång...

Igår blev det myskväll hos Michelle med henne och Josefin, åt pizza och såg på Fucking Åmål (för jag inte hade sett den) och Hata Göteborg. Tummen upp!

Inget ont i halsen längre (y) typ. Bara en jävla hosta och sådär. Dagen var planerad så att jag skulle jobba och sen plugga resten av dagen.. Ehm.. så blev det inte. Magnus kom hit istället. Så ska dra iväg och jobba snart (ändå lättare att städa där dom inte är där och så, så ingen big deal) sen får jag väl plugga inatt eller nåt. Är ju ledig imorn med så det funkar väl kanske. Antagligen inte. Men.. Borde :p Hade ju tänkt att fixa omtentan denna gången ;)

Jaja, blir nog bra.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0