Söndag

Är lite för lat för att skriva något för tillfället. Eller egentligen har jag inte tid. Stressar runt som fan för tillfället. Inte bra alls. Helgen har iallafall bestått av nollning i fredags, som var aaasbra typ. Igår blev det mest plugg. En sväng på stan där jag shoppade lite snygga saker och Ikea. Och jag vill lägga in massa bilder men bluetooth-helvetet vill inte funka nu heller så.. Får sätta mig vid andra datorn och fixa in bilderna på den helt enkelt. Men nollningsbilder kommer!

Idag har det blivit plugg och kalas för kusin som fyllde 13 år. Har även tränat mina sykunskaper. Sytt upp massa byxor (eftersom jag är sååååå kort så är ju alla byxor aslånga). Världens äldsta symaskin dessutom. Men det gick efter många om och men. WOHO!

Aja, nu blir det lite mer plugg. Och antagligen ett avsnitt av True blood eller One tree hill innan det är läggdags :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0