Söndag

Kan meddela att jag är himla glad idag faktiskt, även att huvudet krånglar och halsen börjar göra ont. Känns himla bra att "folket" är hemma från japan igen, för gud vad jag har saknat. Inte hela tiden kanske men inimellanåt. Tur att året gått ganska snabbt. Fast ändå inte. Vad gjorde jag för ett år sen liksom?

Hm.. Jobbade. Hade mörkmörkbrunt hår. Var hyfsat rik. Var tillsammans med ..... (känns som en livstid sen). Och hade inga direkta planer på att börja plugga.

Och vad har hänt sen dess?

Blev av med jobbet, blev dumpad, fyllt år, börjat plugga, blivit blond igen, fått nytt jobb x2, krånglat till allting i mitt liv typ och bytt umgängeskrets helt totalt. I princip.

Känns väldigt längesen om man tänker så. Typ, tre år snarare.

Jaja, vi kör lite nollningsbilder, eftersom jag hellre väntar på att det ska ladda än skriver hemtentan.














Finns hur mycket bilder som helst, men skulle nog bli drygt att lägga upp alla här. Lägg märke till vad jättelång jag är.. Inte. Jaja, huvudet säger ifrån ordentligt, men får väl sätta mig med hemtentan igen. Den skriver sig tydligen inte själv..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0