Onsdag

Lämnade in hemtentan igår. Den blev inte bra. Får väl se när jag får tillbaks den vad det blir men är iallafall 99% säker på komplettering. Nya delkursen är intressant, men krånglig. Höll på att ramla omkull flera gånger dessutom för jag hade med så mycket saker till skolan. Jävligt tungt..

Riktigt snygg föreläsare dessutom. Hade förväntat mig någon gammal grå gubbe, så blev lite chockartat när han kom in. Haha :p

Red igår, gick mucho bra. Tydligen skulle jag ramla av enligt de flesta och hästen skulle vara galen men gick hur bra som helst. Well, en liten flygtur blev det. Men jag satt kvar. Hon måste väl få testa lite liksom? ;) Hoppas det går lika bra sen!


Var huslig och stekte pannkakor förut. Första pannkakan tog jag kort på, tänkte att jag skulle lägga ut bilden här så ni fick gissa vad det var, men går ju inte att få över bilderna från telefonen än så.. Det sket sig. Den blev en byggsats iallafall. Resten blev bra. Och mycket goda, tummen upp!

Sett klart alla True Blood säsonger nu. Vad ska jag roa mig med i fortsättningen? :/

Jaja.. Powernap på det!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0