Släkt med sengångarna?

Jag förstår inte hur jag kan vara så trött för tillfället. Och eftersom jag inte har någon skola mer den här veckan tänkte jag att det skulle bli himla gött att få sova länge några dagar för en gångs skull. Jag hann knappt tänka klart tanken innan det ringde i mobilen och fick veta att jag börjar jobba imorn. Klockan sju. Så gick det med den sovmorgonen. Menmen, inga fel med att jobba heller, jag vill ju ha pengar liksom ;)

hm.. Borde få mitt nya kort imorn. Och studiebidrag också kanske? Och då blir det ju ganska mycket eftersom det är för både januari och februari. Då blir jag glad. Måste åka och hämta mina böcker också, men det känns inte så lockande. Orkar inte läsa alla böcker :/


Har inte lagt upp några bilder på länge heller.. Så får väl bli en på lite snö.

Vi hade en gång ett staket. Men det var för längesen, så längesen. Typ.

Tog en 20 minuter tidigare buss imorse. Tio över sju. Gick upp tjugo i sju. Bara för att hinna med bussen som går 49 från torget. Så jag skulle komma i tid för en gångs skull. Och det var ju jävligt värt, eller hur? NEJ för bussjäveln från stan var tio minuter sen. Så kunde lika gärna tagit den vanliga bussen tror jag. Om inte den också var jättesen då. Jaja, kom iallafall i tid. På minuten. Bra där.


Och nu ska jag ta och sova.

Puss

Kommentarer
Postat av: maddiee

fin blogg :)

2010-03-03 @ 15:44:34
URL: http://juustbeingme.blogg.se/
Postat av: evelina hansson

Följa varandra via bloglovin? Det skadar väl inget!? :D

2010-03-03 @ 19:19:37
URL: http://evelinaahansson.blogg.se/
Postat av: Bellezza

haha usch men de lär snart komma hit en massa igen :/

2010-03-03 @ 20:36:50
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0