Världens segaste dag typ

Kunde inte sova inatt. Resultat: Har gått som en zombie hela dagen. Tänkte att den föreläsningen vi hade skulle gå ganska bra ändå. Men nej.. Dessutom fick vi en uppgift tills på torsdag i basgrupperna så vi var tvungna att stanna efter allt. Slutade tolv. Kom hem kvart i fyra. Och är fortfarande astrött. Behöver plugga, men inget går in. Så vad gör man??! Funderar på att dra och rida istället, om jag orkar det. Fast antagligen inte. Lite för kallt. Men får se. Förhoppningsvis kvicknar jag till lite, så jag kan plugga. Fast det suger.


Såg nog världens finaste ögon förut. Kanske linser, men ändå. Jag väljer att tro att de var naturliga. Jätteblå. Jag som inte ens gillar blåa ögon. Men jaja. Det var vad min lunch gick ut på.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0