Tisdag

Var på jobbintervju förut. Det gick bra :) ska dit och "testjobba" några gånger och se hur det är.

Borde åka och träna. Kortet går snart ut. Men är astrött och som sagt lite förkyld. Spinning borde jag väl kanske orka, men får ju sån förbannad träningsvärk när jag är förkyld, och vill kunna ge allt på ridningen imorgon. Suck.. jävla I-landsproblem.

Har även kommit fram till att jag inte kommer ha råd med träningskort heller. Kommer väl inte träna så mycket så det lönar sig heller. Jag är trött på att vara pank nu. Hoppas på att de har behandlat klart min studiebidragsansökan så jag kan få studiebidrag på torsdag. Annars blir det jobbigt.

Tryckte i mig en hamburgertallrik med strips förut med Martin. Trevligt, men förbannat mätt är jag..

Hursomhelst borde jag väl ta och börja plugga nu. Hade tänkt att jag skulle ligga lite mer i fas med läsningen den här kursen (good luck with that, säger jag bara). Får se hur det går. Somnar nog istället.


PUSS

Kommentarer
Postat av: Ida

vart sökte du jobb? :)

2010-02-23 @ 16:19:45
URL: http://liitenida.blogg.se/
Postat av: maria

sv: tacktack :) hur är det annars?

2010-02-23 @ 20:52:21
URL: http://sloarez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0